torsdag, september 20, 2007

Påfyll for sultne hjerner:

For at jeg skal bevare noe av vettet jeg har, gjør jeg nå et nytt forsøk på å ramse opp blogger jeg synes duger. Her finnes slett ingen kategorisering av bloggene eller deres blogger. Dette er ingen liste over gode og dårlige mennesker. Det er slett ikke sikkert at linkene er oppdatert, men da finner du sikkert ei tilsvarende liste som du kan klikke deg videre fra når du først har klikket og så videre og så videre inntil du plutselig befinner deg på Facebook og forbanner internettet og i det hele tatt. Enjoy!

Min gamle far i Trondheim
Thinking with her fingers
Børge King
Sie ist Hefa
Aroundbooks
Studentguruen
Franske påstander
Krågsbloggen
Vaksinedrikkeren
Virveltanke
Ei kaffebønne
Leselama
Spectatia
All tomorrow's parties
Tid for anger
Bilder Trond Erling har tatt
NY: Snøffel i sombrero
Skapskribenten
Viidar Seland
Refleksjoner
Mister Rånes
En tråd i veven
En ærlig kritiker
Siljevanilje
Ett bilde, fire øyne
Funkyness

Irritert over at jeg ikke har talt deg også? Null problem: Send meg en mail.

2 kommentarer:

Toril sa...

Heisann Thomas! Så fint å være inkludert i listen din da :) Jeg skulle ha lest den for lenge siden, men så fant jeg ikke bloggen din en stund, og som du sikkert har skjønt så har jeg begynt i ny jobb og er veldig opptatt med alt annet enn blogging. Jeg har veldig dårlig samvittighet når det gjelder bloggen min for den har rett og slett blitt oversett....

Jeg skal ta meg sammen og begynne et nytt og bedre liv!!! Tror at mine venner savner mine skriblerier også - faktisk.

Takk igjen :)

Thomas sa...

Hyggelig! =)

Hei!

Her skriver forfatteren og journalisten Thomas J.R. Marthinsen. Oppvokst i Sandefjord, bosatt i på Fyn i Danmark. Skriver nyhetsbrevet Hundre prosent.


Siste utgivelse: "Vi" (2023)

Arkiv

Arkivet fra 2004 til
2007 er tatt av lufta.


Drevet av Blogger.
Kjøp Selvportrett ved gravstøtte hos haugenbok.no!
Kjøp 'Du' som e-bok hos haugenbok.no!
Klikk for å lese hva folk har sagt om bøkene mine!
La oss snakke om 22. juli av Thomas J.R. Marthinsen
"Vi" er en novellesamling. På nynorsk. Nettopp utkommet!
La oss snakke om 22. juli av Thomas J.R. Marthinsen
La oss snakke om 22. juli av Thomas J.R. Marthinsen

"La oss snakke om 22. juli" er en sakprosabok for barn som handler om terrorangrepene 22. juli 2011. Målgruppe? 9-99 år.